Welkom
6 januari 2026 - Nederland, Nederland
Hello family & friends,
Over precies één week stap ik in het vliegtuig naar het moederland! 🇵🇭
Had ik zelf ook niet helemaal zien aankomen, zeker na vorig jaar en alles wat daarbij kwam kijken. Maar wat een grote zegen. Het komt nu écht heel dichtbij, en ik ben er klaar voor! Denk ik. 😜
Ik twijfelde nog of ik wel een reisblog wilde bijhouden… maar hier is ’ie dan. Ik heb een platform uitgezocht dat voor jullie, thuisblijvers, goed te doen is. Je kunt je zelfs aanmelden voor updates: zonder app, zonder gedoe.
Via deze Reislogger neem ik jullie mee op dit groots en geweldig avontuur!
Heel veel leesplezier🌴
Xxx Marietje
6 Reacties
-
Reislogger:6 januari 2026Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
-
Maartje:6 januari 2026Super leuk!! Wat een goed plan om dit te doen!! Thanxx!! Succes met de laatste voorbereidingen😘
-
Je zus:6 januari 2026Moedige Maria naar haar Moederland, Met haar Eigen koers. (Mijn) Zege heb je!
-
Johni:7 januari 2026mee aan de zijlijn!! 😍
-
Riet:12 januari 2026Tante, een geweldige periode gewenst! Ik blijf je volgen. Stoer vind ik het!
-
Ri:13 januari 2026❤️❤️

